smlm aku pegi latehan uma sukan ,,
mcm biasa lah , masok mesti lambat ?
kata rock ? hahahahaha
kiteorg dok bjalan2 pegi brem mall dlu , baru pegi skola balekk
okay da tanda kehadiran tu,
kne dafta sukan utk mewakili umah sukan ..
ade 13 sukan sume nye , tp aku x egt bape yg aku masok ,
sbbnye aku ni ATLIT disegani , hahahaha
tu la pasal masok byk sukan tu ..
yg plg taa bole blah tu , zul bengong pegi dafta nme aku , aida , faten kat RACC ..
korg nak tawu x mende RACC tuu ?
tu kene panjat2 batu tuh yg mcm askar kot , kot jelah weh ! aku pon ta bpe na pasti amende ..
then de cegu nih dok tawar2 aida suwo masok bola baleng , dekat 5x jgk kot dea tawar2 aida  ..nk suro masok bola baleng tu kan , HAHA
adoii , penat aku gelak smlm ..
:D lepastu da daftar kne lari panaskan badan kt padang ah ..
kiteorg pum pe lagi ,cpt2  lari panaskan badan ke kantin , AHAHA
melantak punye melantak ,
da kenyang ~
naa g amek beg sbb na balek umah da ..
*lepas melantak , na balek , taa gune kan kiteorg ni ? HAHA
naa buat cmne , kne pegi cuz de markah tuk koko ,
so kne ringankan kaki pegi cket lah mende2 mcmtu ..

okei lar ,
aku chawww dulo ,
omwek addmath menanti ,
weeeeeeeeeeeeeeeeee ~


2 comments:

MASH!maru A!dA said...

weyh part yg aku d pujuk rayu tu klaka kot..
asal nmpk aku je cekgu tu sebuk soh aku juin bola baling tu.. aku takut ble aku ta tao main nnt aku baling die je. -.-

Akma said...

hahahahaha tu lah psal
ko tgk die , die tgk ko
agagaga
lepastu ofer suro masok ..