✈ gumbira :D

harini 7/7/2011 da genap sebulan aku bersama dgn superheroku menjalani hari2 bersama ..


24jam sehari 7 hari seminggu berkepit je keje kitorang ..

best dpt kepit bawah ketiak awak . =P for sure lah best betul tak ? ade ke orang rase tak best bersama yg tersayang ? meh aku nak tumbuk org tu .. huhu

utk AWAK :
terima kasih melayan diri ini yg byk cakap.
terima kasih faham diri ini .
terima kasih terima diri ini apa adanya .
terima kasih menunggu diri ini pd setiap saat .
  terima kasih menjaga diri ini
1 lagi perkara , aku happy harini sebab ..
balek2 skolah je call si dea tapi tak berjawab ..
okay aku pun tunggu dia call balek , tp dea tak call plak ..biasanya kalo aku call dea tak jawab, dea akan call balek ..tp harini lain ..
2-3 minit lepastu, dea msg aku .
balas punya balas . lepastu dia bagitahu dia dapat tangguhkan masa utk dea pegi sambung belajar .
kalau tak , dea kene pegi 30 Julai ni .. tp alhamdulillah permohonan dea nak tangguhkan berjaya diterima ! yehaaa ! okeh ..dea sambung belajar lepas raya nanti :D 
yayy ! aku happy happy happy happy happy happy happy happy gileeeeeeeer ..
yelah kiteorang masih baru lagi , lepastu nak lepaskan dea mcm tu jee -_-
bukan tak percaya kat dea, tp sedih :(
tp skrg , dptlah bersama ngan dea lama sikit kan ..
boleh kepit-kepit sampai pagi , boleh gedik-gedik sampai pagi , dan boleh gurau-gurau sampai pagi .
Dear ,
Missing you is my hobby, caring for you is my job, making you happy is my duty, and loving you is my life 

IYOUSOMUCH 



No comments: