✈ hollo kolej


hailuuu 
nak cte sikit ni 
meh meh rapat rapat
jeng jeng jeng .!
secara rasminya aku warga KOLEJ PTPL :)
aku sambung belajar ke peringkat Diploma 

course?
Diploma Pengurusan Modal Insan 

kenape pilih PTPL ?
sebab dekat 
alaa kat KL Sentral je pon
tak yah dok asrama
aku taknak dok asrama
nanti menangis tak berlagu selama 1 bulan payah pulak
hihi
kalo da peringkat Ijazah nanti lain cerita lah
skrg ni aku sendiri pon lom kurang yakin dgn diri aku utk duduk asrama

aku akan start kelas anytime dlm bulan 12 ni
kene sedia dr segi fizikal dan mental lah , kikiki
almaklumlah kene hidup sendiri lepas ni
pergi balek sendiri
abah tak amek da ;(
oh agak sedih ye disitu apabila mengenang balek since aku darjah 1 sampai tingkatan 5 abah aku hantar aku dan amek aku dari sekolah 
jadi sekarang lah masanya aku kene berdikari utk hidup sendiri
uwarghhh takut aku 
takut lah kene jumpe ramai org
hehe 
itu jelah kot
okay pape nanti aku cerita lagi k



No comments: