Explorace

Oooo oooo ooo
Harini aku penat sgt -_- 
Kenapa penat? Meh nak cer sikit.

Fakulti Pengajian Malaysia punya 'aktiviti'
Kami dibawa ke Memorial Tunku Abd Rahman & Tun Hussein Onn
Bukan pergi saja-saja ya tp ada assignment lepas ni kena buat
Ye lah kan da nak final :(
Bangun seawal jam 6 pagi sebab kena berkumpul di kolej jam 7.30 pagi
Tp bila da sampai, haishh terkapai-kapai lah di situ
Mana ada org sgt pun pepagi ! Pelancong byk la ! Maklumlah kolej aku dlm KL Sentral.
Hari-hari jumpa pelancong, kau ado ? HAHA ;D
Last-last bertolak jam 8 lebih. Sumpah sakit ati sebab aku tgh selsema ni.

Da sampai sana, mak aihh awal-awal da penat naik tangga , huhu
Belum mula explorace lagi ni da letih.
Selepas tu kami dijemput ke dewan makan utk menikmati sarapan pagi.
Nak tau ke menu dea?
Bihun goreng, karipap, kuih bakar + air kopi , teh tarik
Pelik gak aku dia sedia makanan agak best lah padahal kita org student ni ramai wooo!

Kemudian bermulalah sesi explorace menjelajah la kita org 1 memorial tuu utk menyelesaikan misi 
gila laa sumpahh penat !!
PENAT BERLARI  . AKU TAK SUKA LARI . hehe

Okay bila da selesai sume ada majlis penutup , kemudian kami dijemput makan tengah hari dan seterusnya balek !
BALEK adalah perkara yg paling aku nanti-nantikan sbb da tak larat -.-
Sampai kolej dalam jam 3 gitu kot , lupa daa wei

Sampai-sampai terus naik kolej sebab nak register subjek utk sem depan 
Punya laa ramai org tp terpaksa tunggu gak lah. 
Nak key in subjek 5minit je, nak beratur tu yg lama tuu --'

Subjek utk sem depan
- Komunikasi Perniagaan
- Pemahaman Asas Kemahiran Interpersonal


Sekarang ni aku nak tido sebab da sakit kaki gilagila .
Lagi pun esok ada kuiz
Selamat malam :)


No comments: