erti maaf

k serious tak best kalau mcm ni
erti maaf ? akma .. knp ko susa sgt nak maafkan org ? akma .. knp ko keras hati sgt ?
kalo kau x maafkan, mcm mane hubungan ko ngn dea na okey ..
hmm .. enta la
aku taktau doe aku rasa cam maaf tu berharga sgt .. terlalu bernilai 
ko phm x ni? bernilai !
skali aku maafkan, kau buat balik kali kedua , for sure tiada maaf bagimu lagi -__-
sbb tu aku takut utk aku bg tau yg aku maafkan kau ..
yeah i know terlalu baru utk kita, tapi tah jgn smpi aku buat hal sudah la ..
aku ni bkn betul sgt pun .. xbetul nanti, perasaan yg menguasai diri aku .. habis huru hara ..
acctly aku tak boleh nak hadapi benda2 mcm ni .. aku jadi down ..tp apa kan daya , kene hadapi .
mmg org ckp asam garam percintaan , tpi boleh tak jgn libatkan seorang yg bernama perempuan ?
aku sensitif sikit pasal perempuan lain ni .. aku kuat jeles ..dan bukan senang aku nak terima .
yaa aku tahu tu hal remeh temeh jaa .. tp kalau benda ni tak jadi, kau tak tahu aku mcm mana kan?

lastly , i love youh ..


No comments: