✈ ♡♡♡

emosparda : Lelaki
dakcoffa : Perempuan


huhh? aku byk kawan .byk kali gak kapel .
tp sepanjang aku bekawan dan bekapel nih , takpernah plak aku jumpa org yg masih belajar mcm ni .
seriuslah aku ckp tak pernah lahh ..
yg aku tahu , lelaki mmg berminat tengok pempuan lah kan .
mane ade lelaki yg tak suka tgk pempuan melaenkan lelaki tu gay , ahaa
ok chat yg kat ats tu adelah antara aku ngan bf aku .
itu dea sendiri yg ckp kat aku .
aku percaya dia .
then aku nangis , aku nangis mcm nak gila pas aku baca ayat kat ats tu .
hati aku cam terasa sgt bila dea ckp mcm tu .
akuu...........
terharu .
bahagia .
tak sangka sampai mcm ni sekali .
selama ni aku fikir dea syg aku biasa2 je mcm mana dea syg couple2 dea yg lepas .
tp rupanya mcm syg dea pada aku tuu lebih lagi .
ok aku tahu bagi korang benda ni mungkin biasa kan? almaklumlah bf korang semuanya sweet2 ..
tp bg aku, ni pertama kalinya dlm hidup aku ..
walaupun dah bercinta byk kali , tp ini yg pertama .
pertama kali ada bf yg terlampau sygkan aku dlm masa yg kurang drpd 6bulan.
pertama kali ada bf yg sentiasa sabar dgn aku.
pertama kali ada bf yg 24j ade disisi aku .
pertama kali ada bf yg kerap kali buat aku terharu .
pertama kali ada bf yg selesa dgn cara aku .
pertama kali ada bf yg nampak betapa sygnya dia kat aku.
so ,
iloveyouhtoo Sahroni 
 ♥♥♥


No comments: