✈ fake membawa padah

ade sesetengah manusia di muka bumi ni tak pandai nak bersyukur dgn kurniaan Allah SWT kepada dea
perlu ke nak menipu muke yg Allah da bagi kat korang?
sekiranya korang diciptakan ade yg tak cantik mcm org lain pun , just ignore what others people said to you 
pasti ade kelebihan korang dicipta mcm tu .!

bengang seyh aku
aku mmg selalu mengantoikan org2 yg pakai pic org lain ni
aku rasa menyampah sgt
perlu ke kau bajet2 hot dgn 'muka' kau tu ?
sekali pun kau tak lawa atau tak handsome , tak perlu lah menipu mcm tu
tak kesian ke kat kawan2 kau?
aku tahu kau menipu sebab benda ni dah lama aku perhatikan
da selidik dalam2 wei~
andai kata lah aku salah org , err meh kasi bukti ape yg aku salah sgt tu?
semoga cepat deactivated fb 

utk korang kat luar sane tu jgnlah pakai muke org lain
walaupun aku ni tak minat k-pop ke j-pop ke ape jadah sume tu
tp aku tahu seseorang tu korea/japan kalo tgk pic dea
pandai menipu eh
tahniah laa
aku kesian dkt kawan2 kau jee
minta maaf lah ye kalo aku buat ko rase nak maki aku
takpe maki saje dipersilakan
tp
 persoalannye : kenape block haku sedangkan aku hanya bertanya? 
^^,


No comments: