✈ jalanjalan

haritu kan ~
^alala gediknye^
bgn tido dalam kul 1 lebih mcm tu
then texting2 ngan hubby
dea buat part time haritu 
lepastu da la dea balek kul 3 pagi
uwarghh kesunyian gila babi la kan

tetibe mak ajak g mid tp tertukar destinasi g jalan tar , huhu
aku follow jee
bertolak dlm kul 4 mcm tu
 g jalan tar dgn mak n abah
jalan-jalan saje nak kasi semak itu jalan tar
naik ktm ptg tu nasib baek tak sesak 
ade satu pagi tu naik ktm nak ke kl sentral, org dlm tu mcm ulat taik -.-
itulah akibatnye train rosak dan tergendala
sume berhimpit sampai tak boleh bernafas
mcm2 bau ade , haha
err peliss tanak naik da kalo org mcm tu

sampai jalan tar ape lagi shopping la
mcm2 kot aku beli 
ala biasa lah da na pegi sambung belaja ni mcm2 la
hahaha ;D

okay sampai rumah rumah tepat2 kul 7
sampai je rumah teros tak tido sbb malam tu ade meeting firefoxx
aku buat meeting takan aku tak hadir plak kan -.-
so terpaksa tahan mata

dah dkt kul 12 mcm tu ttbe kepala mula buat hal
agak tension ye disitu
niatnye mula2 nak tunggu my hubby nih habis keje
tp tak kesampaian sbb kepala da meragam -.-
lps da htr text kat dea, aku tido . noktah .

bgn pagi amek hp tros tgk jam da kul 6.18am
then ade 2mms dari my sayang wuwuw
agak best la kan bgn pagi celik mata umpama dea ada depan mata, haha
terima kasih atas mms itu .

itu sajeeee , kbaii 


p/s ; thanks follower mollower ^^,



No comments: