✈ Contest blog simple by BUBU



Syarat-syarat contest :

  • Wajib follow blog BUBU.
  • Like fanpage. Klik like di sidebar, atau di sini.
  • Buat satu entri mengenai contest ini. Tajuk contest mestilah : Contest blog simple by BUBU. Tempek banner di entri tersebut.
  • Buat satu slogan.. "Saya suka blog yang simple kerana..." /ayat kau tak boleh lebih dari 30 patah perkataan\
  • Tag 2 orang blogger. Pastikan diaorang tahu.
  • Dah siap ? Coment entri korang di post ini. Sesiapa yang post kat shoutbox, tidak akan di layan. Ulang suara, aku tak layan.
  • Lastly, makesure syarat-syarat contest ni korang buat. Kalau tak, penyertaan korang automatik akan terbatal. Harap maklum.

Ini slogan saya :


Saya suka blog yang simple kerana saya adalah seorang yang simple. Selain itu, blog yang simple tampak ringkas tetapi padat dengan isi, dapat menjimatkan masa serta cantik dipandang.  



Calon-calon yg ingin ditag :


Diyanah
VanillaSnow


No comments: