#2 Kemenangan kali kedua :))


Ni kemenangan kedua pada 20 Mac 2012. Paling tak percaya sebab tak sangka menang tempat kedua. Banyak kali gak check no entry. Manelah tahu salah tengok. Tak percaya? Nak tengok sendiri? Klik sini
Pada mulanya aku menang tempat kedua tp keesokkan harinya penganjur ni umumkan pemenang berganjak. Maknanya blog aku tempat yg pertama. Wah wah perasaan aku masa tu rasa macam menang kereta tahu tak? Gilagila excited . Hewhew
Nak tahu apa aku menang? Tak sempat nak snap gambar lah. Ni screenshot dari blog penganjur.

Alhamdulillah hadiah tersebut telah sampai ke rumah dengan selamat. Terima kasih Misz Azney atas bantal couple dan keychain garfield yang comel sangat. Kreatif betul awak :)





2 comments:

Iena Eliena said...

hi..
singgah follow sini..dtg dr blog pikaeugene.blogspot.com
www.ienaeliena.com

AkmaDanira said...

haii , terima kasih sudi singgah :]]