BENCI + BANGGA = BENGGA !

aku saket tekak do
cuaca x menentu skang neh
da saket tekak tu pulak
ttbe selsema dtg
adehh , benci betul bab2 selsema ni
tp , kne trime ~
x lame lg , demam pulak la ni
pecaye x ? x paya lah ..
ahuhuhu ~
okay td aku stay skolah cuz de latehan uma sukan
then lepak lah kt kantin
aku blanje cik faten laksa
laksa tu harge dea RM1.50
aku naa kasi duet RM1 + RM0.20 + RM0.20 + RM0.05 + RM0.05 
aku naa kasi duet 5sen cuz mmg tade duet skupang lam dompet aku
naa kasi je weh , belom kasi lagi tu
then ttbe macekk kantin yg taa bape macekk tu kate ''Duet 5sen tak mau''
aku ckp la ''knp plak''
dea jwb ''blablablablablabla'' (aku ta dgr)
aku bls balek , ''HARAM ke duet 5 sen?''
trs dea ke blkg sambel mencarot ape aku x tau
n mcm da tana tgk muke aku ,
mcm aku nak sgt lah tgk muke ko ?
naseb aku taa dgr ape dea mencarot , lau dgr tuu
konfem bgusti kat ctu
jgn bikin wa panas lah lancau !
mmg gile bengang lah do .

p/s : macekk or kakak tu indonesial ! harga da lah mahal , menyampah haku !

 _________________________________________________________________________________


sub topic kedue plak , BANGGA .
Bangga kay bukan BANGLA
aku bangga ari ni aku dpt buat addmath XD
mmg mengembang abes lah kan ,
lagi 1 , aku bangga dgn diri aku
cuz aku da mule search about pelajaran melalui internet ,
weee~
*clap*


okay tu jee tu hari ni
daaa awak :D


No comments: