okeh td aku igt ade perjumpaan tuk KPJ ,
tp ttbe aida kate perjumpaan tu cancel ,
huhh menyirap aku ! sbb aku br lepas kasi tau abah aku yg aku ta balek arini 
hahah , then aida tanye kite naa pegi mane ni ..
lpstu aku tersebut ''pegi brem mall de aircond ''
okay so , lets gunnn !! 
kami pun bejalan kaki lah ke brem mall dgn lenggang kangkung~
bremmol tu mende , ala mcm shoping complex lah
tujuan ke ctu naa seapkn keje skula yg de ari ni ..
bukan sbb na g tinguk wayang or usha2 lelaki okayh ! HAHAHA
da sampai kt tingkat 6 , skali tgk penoh budak2 skola
pelik aku knp byk sgt budak skola beli tiket tuk tgk wayang nii
rpenye2 , ade diskaun ari nih ..
patotlah manusia berpusu-pusu naa tgk wayang 
ok ok stop cte wayang .
da sampai2 , oder mkn dlu :D
aida , lawak aku tgk ko oder nasi tadi , HAHAHAHA
pecah perot bile egt balek :P :P
persoalan : ape yg aida oder ?
*bia lah hanya aku n aida sajja yg tawu*

okayy sambung2 , lepastu kiteorg buat lah omwok sambel bgosip2 
gurl kan? WAJIB lah tuu gosip :)
then ttbe , aida kate ade sorg mamat ni asik toleh2 belakang usha tmpt kiteorg 
tp aku rse dea usha aida jee , AHAKS
cuz aida dudok dpan aku , so dea jee boleh nampak mamat tu
bile aku toleh tgk mamat tu , dea pandang dpan balek
agk bodoh ye dctu ~

hahh lagy 1 hal , around jam 3.55 petang mcmtu ,
org da abes tgk wayang
then ade lah klua budak2 skola td nih ,
dorg klua mmg ikut laluan sbela meje yg kiteorg dudok
ttbe ade sorg mamat nih mngelabah gile bahabik 
budak raje ali aku rase , myb form 3 or form 4 
agk kurg aja ,
dea ckp mcmni ''gedik sial nak buat omwok kt bremmol''
aku taa dgr , tp aida yg dgr
mcm lah bremmol tu tempat yg diharamkan tuk buat keje skola kan?
fawkk lah buda sial toh , sibai betol !
pk pakai uniform KRS aku takot lah ?
ckp belakang2 plak tuu
cube lah singgah meje yg kiteorg dudok then ckp mcm tu ,
sumpah aku bahan balek 

woot ~ woot !
mak aku nak pakse aku mkn ubt !
aiyooooo mami !
okayokay babai you ols :D


No comments: