PENAT

today penat sgt ..
dpt tito jap jee petang , huhuh
na tito lamelame ,
dgn omwok nye betimbun ..
betape gembire nye aku dpt homwok2 tuu ='=
naa ker tanaa ke , ttp kne buat kan?
spe yg tana jd pandai?
tujuan aku ke skolah pon naa jd pandai ..
aduhh aku ni , taon last br naa jd pandai
taon sblom2 ni ape aku wat kt skola?
hanya tuhan yg tahu !
tade lah sbenanye aku naa buat tbaek tuk spm nih ,
harapan mak ayah weh !
mklomlah aku anak 1st ..
kne tunjok contoh kt ahdek aku tuu , hmmmp..
tp , blaja mne de sng kan? tabule ke skali blaja trs masok otak? :P
hahah lebey2 lak aku nih ..
aku ni de smgt blaja tuu ,
cume pemalas ..
pasal aku malas ek?
1 je punca nye , INTERNET .!
dok online fb , fb , fb , game , game , game game .!
cubelah unline tuu search bout pelajaran ke kan ..
tp , hampeh ! mmg x lah kan aku na search ..
aku aser cm aku x tawu ape yg naa d search kan psl pelajaran , huuuu~
aku nak kurgkan online nih , tp aku dah terhadiri pertandingan poke dgn Orchid Maleviolence
dea kate spe taa eply poke dlm 1 ari d kire kalah dlm petandingan tuu ..
tp , ape motif petandingan yg  berfaedah tuu ek?
tah lah aku pon tatawu sbenanye , aku maen poke jee
taa dpt adeah pon aku pegi maen natam tuu , tah hape2 kan aku neh?
naa buat mcm ner , da aku mmg mcm ni ..

__________________________________________________________________________________

Bengang

aku bengang skrin hp aku dah tecabot , hahaha
bile lah makngah aku naa turon Malaysia yg dicintai nih ,
cepat2lah sket makngah oii dtg tuu
skrin hp daa tecabot nih ,
naseb jrg mesej ,
so bole lah gam lagi skrin tu , HAHAHA
tape nty kalo da kritikal sgt aku ikat getah xDDD
hp ni hampir2 da mak aku naa belikan kat aku aritu ,
tp,

sbb makngah aku kate naa belikan hp ,
so tgendala lah
hmmm hrp2 makngah bwk blackberry , hahahahahahahaha
aduii cptlah masa berlalu ~
okay tuu je aku naa g text my larlengzz 

tata u ols :D


No comments: