holo !
nampak x papan hitam kt atas uhh? haa..tu tandanye sekolah da memanggil ..
esok tanggal  3 JANUARI 2011 , semua yg maseh digelar budak sekola akan ke sekolah maseng2 utk mneruskan sesi pembelajaran sbagai budak sekolah termasok lah aku sekali ..sobsob~
mcm sedih plak aku rse , pesal ekk ? 
jeng jeng jeng ! ! ! 

  •  pertama , kene bgn pagi..then, begado dgn ahdek aku yg comel lg menawan tu pasal spe yg nak mandi dlu ..maklomlah , da cuti lame sgt smpi nak mandi pon begado2 kan? ko suro aku , aku suro ko balek ..last2 mak memekik br gelabah naa bgn , HAHA

  •  ke 2 , taon 2011 ni taon terakhir aku begelar budak sekolah..

  • ke 3 , aku mangsa spm 2011 ..mampukah aku blaja? hmmp.. kalo asik mengadap lappy online n online n online , belaja spuloh tmpt tusyen pom taa gune rite? ok noktah !

  • ke 4 , aku sedey cket lar taa dpt abeskan sesi psekolahan kat Smk Raja Ali ..rendu gilax sama wuny vouge ..anis yg sntease melayan gilagila aku ..kawan skelas aku , faraa ..sorry fren aku tpaksa tgglkan ko taon lepas ..sian ko dudok sorg2 tepi tingkap tuu ..mmg aku mish gila naa kutok2 org ngn ko ..masehkah kau egt kite kutok si tonggek budak baru tu? HAHAHA ..aku hrp ko cpt maju lah erk fara !  maju psl IT ni ..aku da tabole aja ko da :( okei 1 more thing , aku denki dgn kau ! cuz kau tggi ! waHAHA .

 ape episod sedih ni panjang sgt? okiess tape lah .. blog aku suke hati aku lah kan naa pnjg ke pendek ke kan? HEHE ..
okay lah , aku naa ucpkn tuk smua yg akn ke sekolah esok ,
SELAMAT BELAJAR !
peace yaww ^__^ 

 
 


No comments: