tata 2010 , helo 2011


okay , skang ni aku na imbas ape yg aku da buat spanjang taon 2010 ..
mesti byk yg taa berfaedah kan ? HAHA ..naa buat mcmne ? da itu yg aku suke buat :D

Januari 2010 - kembali ke Smk Raja Ali , Jln Ipoh bg sesi ke-4
                     maknenye , aku ni da Form 4 laa ..

Februari 2010 - genap setahun aku bersame insan tu

Mac 2010 - my befday :) yahoooooo ! da besa da anak mak ^____^

April 2010 - bulan terakhir aku di Smk Raja Ali ..aku pindah ke skola yg mengambil mase 2 minit pejalanan dari umah , Smk Raja Abdullah , Jln Kepong ..aku daftar kt skola tuhh 30 April 2010 , kebetulan tarekh tuu, ari jadi ayahandaku yg ke-28 , ehh silap lak ! yg ke-48 ..tua da abah :(
bulan ni jgk lar aku kembali single ~

May 2010 - ape lagi ? jumpa membe lama  yg same2 bersekola di Sra Mahmudiah  mse darjah 6 , Salsabillah Yunus ..HEHE , naseb lah dea nih diam jee ..

Jun 2010 - mula rpt dgn Cik Faten yg kenit ..kecik je org nye ! so now , da de 2 kawan rpt ! Faten n Sal ..yg laen tu kawan gak , tp tade lah rapat sgt , gitu2 aje ! Mid-Year Exam , result ?? hmmmp ..jgn tanya lah ! HUHU

Julai 2010 - hmmm tade pape yg best kot bulan ni ..

Ogos 2010 - bufday bondaku yg ke-43 dan beday satu2nye ahdek ku yg pandai lg chantek..da 15years da ko kn..

September 2010 - raya ! raya ! raya !

Oktober 2010 - mula berkawan dgn seseorang .bulan ni jgk lar , aku dpt lappy aku sendiri , yeay yeay !! tenkiu makk !

November 2010 - cuti sekolah  :D

Disember 2010 - balek kg , shoping shoping n shoping ! yuhuu ....


uhh , tuu je yg aku buat sepanjang 2010 ? taa best nye kan? 
ada aku kesah ? HAHAHA 
okei lar itu sajje tuk ari ni , aku naa pegi menyakat geng BESA BUTT yg aku syg tuu ..
nite , assalamualaikum malaysia ^_^ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥   


No comments: