bengang

okey minggu ni intervensi .
BM ngn PHYSICS dah slesai ..
ade lagi bape byk paper kne perang ..

huhhh ni na cte pasal kejadian hari ni .
location : CANTEEN 
ade lah 1 cikgu sound aku n mmbe aku cuz pakai tshirt pandu puteri ,
sbenanye ta bley ..tp apehal aku je kne kan? belambak org yg tshirt mcm aku lalu sbelah time tu , apehal dea ta tahan plak ?
so aku pun ape lagi , aku sound lah balek ckgu tu apehal nak petik aku ngn mmbe aku sorg tu
then aku ckp lah cikgu pun x betul nk betulkan org...ckp dpn2 org ramai mcmni ..
then ckgu bajet tu ckp cmmni , abestu nak ckp dpn ape? dpn harimau ?
(dea buat lwk ke ni? aku pn x tau)
then dea tnye name aku ape kelas ape cuz aku tlalu biadap ,
i dont care lah biadap ke ape ke , kau tego aku mcm anjeng lepastu ckp kuat2 mcm aku pekak , pegi mampos ko ah ..
then , sblom aku blah dea kate mcmni , Awk ta paya masok lah persatuan ni 
aku pun balas , saye pun taknakkkkkkkkkkkkkkkk lah cikgu ! then teros aku belah pegi beli makanan ,,
lpstu mase naa balek kelas, ade org bgtau aku , cikgu kaunseling cari aku ..
ahh mcm sial kan pundek td tu ? sorry bukan cikgu mcmtu . pundek je layak !
ape lagi aku pun kne lah kaunseling dr jam 11 am till 11.30 am .. bhahaha ~

p/s aku taa pena kuaja lagi ngn cekgu kalau care dea betol n bukan nak tunjok lagak ! ni care pun failed ! kne balek ahh dgn aku .. jgn ingt aku budak sains kau sng nak malukan dpn org ramai mcmtu .. aku bukan anjeng yg tade pasaan .. TQ  .


No comments: