✈ KEMBAR RONI ..

Okay sedang aku belek membelek dan chatting2 dgn Amin Jee ...
adek aku pon buat hobi GILA dia tu iaitu meniru nama org dan dP org lain ..
haihh memang takde keje lah dia ni kan ..
okay time tu plak aku mmg tgh rindu my pengarang jantung, roni ..
heyyh , aku tak amek ati lah kalo mula2 korang nak perli2 apa yg aku panggil dkt roni .. 
yaa mmg aku panggil roni ''ba'' .. pelik sgt ke ''ba'' tu ?
tp tolong lah jgn perli yg boleh menyakitkan hati ..
aku cari keUNIKkan dlm perhubungan ..
sbb itulah kemanisan sesuatu hubungan tuu ..
bagi aku lahh .. bagi korang, korang punya pasal lahh ..
aku tak kesah kalo bergurau mcm ni .. tp jgn over ..





  



okay aku agak terkilan lahh , while tgh komen2 tuu ..
ada jugak kawan sendiri pegi tules , BA** 
aku baca okayy ..tp tak sempat nak print screen sbb org tu dah delete komen dea tuu ..
tau pun akan jadi kontroversi kan ..
memang aku pggl roni dgn gelaran ''ba'' ..
tp tak payah lah nak hina sayang aku tu dgn ''babi'' segala bagaii ..
suka hati aku lah, mcm aku kacau hubungan ko plak dgn sayang kau ..
aku memang sensitip kalo org gurau tak kene tempat ni , tambah2 nak hina2 plak sayang aku mcm tuu ..
=.=



No comments: