✈ 1 tahun

10 . 10 . 2011 
okay tarikh ni bermakna sgt pd aku 
tarikh ni bermaksud genap sudah 1 tahun aku berkawan dgn kawan2 aku .
alah bg korang ''ek eleh apedehal 1tahun kawan pon nak kecoh''
lekluu lekluu 
1 tahun yg aku maksud kan ni LUAR BIASA .
cewahh !
saspen tak ? saspen tak ? hahah
genap 1 tahun aku berkawan dgn kawan2 aku melalui internet .
lebih tepat lagi , kawan2 siber :D
kau boleh ke jage hubungan yg baik guna siber ?
tak kan??
bukan sng nak jaga dan bukan susah nak jaga 
fikirkan :)

hmm sebulan sebelum tu da bincang2 da nak tetapkan tarikh berapa haribulan utk sambut ulangtahun PERSAHABATAN ni ,
dah debat dah berbalas pendapat
akhirnya aku setuju salah sorang punya pendapat iaitu amek tarikh hari lahir salah sorang yg plg lambat sbb kiteorang kenal pun lepas raya tahun lepas .
jd , check punya check ,
hari jadi pikah yg terakhir 
dan kebetulan tarikhnya cantik sgt
10 Oktober

so sebelum ni aku dah fikir mcm nak bg something kat korang semua 
tp akibat kesuntukan masa yg amat sangat
tak sempat pon nak pegi cari 
insyaallah next year aku kasi eh? mudah2an .
jd , kad raya aritu jelah yg termampu dan tersempat utk aku kasi
dah dpt duet raya sorang RM50 kan ?
sooo semoga persahabatan kita ni kekal walaupun byk gaduh 
seperti biasa yg aku akan pesan 
''aku tegur , aku marah sebab aku sayang''

kalau korang tak ingat lg tak tahu lah kan ayat tu
aku sayang korang semua 
sayang sayang sayang sangat :)

nak tengok muka kawan2 aku ? 
mehmeh .



❥ Amy Mastura

13 tahun
- SINGLE kot
- Sabah



❥ Farzana Wafiqah


- 15 tahun
- SINGLE kot
- KL




❥ Efra Falkin


- 16 tahun
- TAKEN kot
- adik kandung aku
- KL




❥ Nur Shafiyza Hafiza 


- 17 tahun
- SINGLE selalu
- Kelantan



❥ Nor Affandi


- 17 tahun
- SINGLE kot
- Perak



❥ Puteri Nor Shafiqah

- 17 tahun
- TAKEN 
- Perak

okay ni semua kawan2 aku yg betul genap setahun bersahabat .
ni pulak kawan yg baru berjinak2 nak join aku ,
thanks sebab faham aku  ^^
harap korang terus bersabar dan semoga kita dapat bina 1 PERSAHABATAN .
sayang korang :D


❥ Nor Diana

- 16 tahun
- TAKEN kot
- Kedah




❥ Nik Nur Zafir


- 15 tahun
- TAKEN
- Pahang


_________________________________________________________________


lame save entry ni tapi tak post2 , 
-_-
sibuk sentiasa la kot .


friends ,
i'm not perfect ,
i'll annoy youh ,
piss you off ,
say stupid stuff ,
and then take it back ,
but put that all aside ,
you'll never find a girl that ,
cares n loves youh ,
more than mehh 


No comments: