✈ babai SPM

hello fellas ! 
okay tangan aku da gatal nak taip entry dan tak boleh sabar sampai habis SPM
aku pun dah start balek blogwalking , follow memollow dan segalanya lah
dan aku agak terharu , teruja dan terkejut sebelum taip entry ni follower blog aku da melonjak naik
^ok aku tahu korang punye follower lagi byk kan?^
so get out :p
aku nak beri sepatah dua kata ucapan ni,
^mcm Guru Besar plak da^
- thanks pada korang yg sudi singgah blog aku
- thanks pada korang yg sudi follow blog aku
- thanks pada korang yg like blog aku
- thanks pada korang yg umumkan aku sebagai follower bertuah
- thanks pada korang yg dah tagg aku dlm memana contest
^aku akan join contest tu kalau tarikh tutupnye belum tamat^
terima kasih banyak-banyak.

sekarang nak cite pengalaman menduduki SPM plak
aku tinggal 1 paper lagi je ,
CHEMISTRY
paper tu hari Selasa minggu depan
so ade mase beberapa hari lagi
lepastu aku merdeka
ecewahhhhh
seronok ni wei , kau hado? nan hado !
hehe

okay sepanjang minggu exam overall okay lah
^bg aku semuanya okay^
minggu first tu alhamdulillah aku boleh jwb semua
tp minggu kedua dan ketiga %$#&*
hahaha faham2 la yee 
aku memang benci subjek addmath 
kalo diberi pilihan utk drop memang aku da lame drop addmath ni
aku pun jwb je lah ape yg mampu kan
okay lepas habis paper addmath
malam tu aku online dan buat status kat fb
ni status aku


lepas aku tgk sorang demi sorang like aku nak tergelak
^da tergelak da pun^
sbb aku rase kelakar gila babeng
yg jadi mangsa adik aku
padahal dea tak amek addmath pun
aku saje je nak campak buku tu seronok2 kat muka dea
hehehe
^cite jee nak campak tak campak pun . biasalah sayang adik^





No comments: