✈ happy birthday

semalam hari jadi gulahati saya
happy birtday to youu
happy birthday to youu
happy birtday to my baby
happy birthday to you
yayy !!

happy birthday yg ke-18 utk awak
semoga ceria selalu
semoga panjang umo
semoga dimurahkan rezeki
dan
semoga sentiasa dilindungi oleh-Nya

so hari tu bergayot gile babi laa kan
soseh sane soseh sini, haha
then aku tanye dea bape byk gift dpt harini ?
dea jwb tade pon
lpstu aku ckp la ''da tgk kat office warden lom? kema ade kasi awk gift?''
lepastu dea ckp ''eh ade ke?''
aku ckp la ''yela ade laa''
then dea cm tak percaya byk2 kali dea tanye betol ke 
aku ckp la betol la pegilah office warden skrg
ok dea tros kua umah , naik lift dan pegi office warden
 naseb baek  ade bungkusan tu :)

soooo aku tahu dea still rasa mcm err betol ke bungkusan tu dr akma
yeah sayang itu dari akma ^^
jaga bende tu baik2 tauu
iloveyouusomuch
wheww !


No comments: