✈ im back

hollo peoplessss.. 
im backkkkkk
yeah ! im backk, hihihi  ^terlebih excited plak kan^

huhhuu semalam lagi da balek kl sampai rumah dlm kul 3 petang mcm tu
hmm pengalaman balek kampung?
takde pape pengalaman pun
sbb family aku jenis suke berjalan-jalan cuci mata cuci segala-galanya
family aku tak minat nak beriadah contohnye mcm berjogging, mendaki bukit atau perkara yg sewaktu dgnnya, ahahaha..
ape? jogging pun tak minat ?
yes tak minat! 
sebab tu badan @$^% 
whew !


so ape je kami buat balek kampung ?
alaaa balek kampung makan shopping makan shopping jee
best wohh 
duet habis tak pyh ckplah lebih 1k XD
alah ape salahnye setahun sekali
lgpun aku yg nak sambung belajar tak lama lg nih
haaa byk bende kene beli kann
so takde ape sgt lah
parents aku okay jeh 

kay semalam mase perjalanan balek tuhh berhenti lah dkt R&R Tapah
lepas da melantak tuuu, beli la aiskrim Baskin Robbins
haaa beli 1 je pun dlm cup tu kan
 hamekkk kaww harga RM19.10
agagaga klaka lak aku rase :p
dalam kete tgelak gile2 
ala aku tak pernah jumpe Baskin Robbins ni kat KL pon
crita dea nak rase lah :D


Pesanan Khidmat Masyarakat 
to my hubby :


sorry tak dpt jumpa sebelum awk balek Penang, sebab kema tak tahu mcm mane nak ckp kat awak jalan awk dtg rumah kema ni..kang sesat terkapai-kapai plak kan...yelah dgn kema pun terikat dlm rumah mcm ni je, huhuh..takpe nanti bulan 2 kite jumpe ye sayang yee..insyaAllah..thanks sebab memahami kema, ilufyouhhh :)


No comments: