First Give Away By Lady Aira!!!


klik banner ?

Pasal blog eh ? Blog aku ni takde la pape yg special pon aku rase , aku update mengenai life aku dan aku suka join semua GA/contest sebagai tanda menyokong walaupun tak menang . Tp kebanyakan blogger yg tinggal jejak dkt shoutbox aku cakap blog cute dan comel sebab warna coklat ! Mereka ckp jarang sgt ada blog warna coklat . Tp aku rase takde lah comel mane pon sbb blog dorang lagi comel ! Jadi , specialnya blog aku mungkin sebab warna dia warna coklat kot? Kenapa aku pilih coklat? Sebab warna favourite lorh . Aku design sendiri sampai puas hati :] Umur blog? Cerita pasal usia blog plak , aku buat blog pada 31 Disember 2010 . Kenapa? Tak percayakah? Ni adalah entry PERTAMA aku sebagai bukti. Jadi lebih kurang setahun lebih usia blog nih . Sayang sgt kat blog :D

Tag :


No comments: