Mini Giveaway by Manja ( I’m Limited Edition)


klik banner ?

Why I'm Think I'm Limited Edition 

kerana
 sampai sekarang aku tak pernah berenggang dgn mak ayah . Bayangkan sekarang usia 18 tahun . Aku tak pernah pergi perkhemahan yg kena menginap selama 3hari 2malam atau yg sewaktu dengannya. Aku melanjutkan pelajaran juga di sekitar KL saja supaya boleh berulang-alik dari rumah . Aku tak tahu kenapa aku masih belum bersedia utk berjauhan dgn kedua-dua ibu bapa aku. 

Seterusnya aku nak kongsi tentang makanan . Nak tahu tak? Aku tak makan sayur , tak makan ikan , tak makan daging , tak makan sotong , tak makan udang dan tak makan ketam . Aku hanya makan ayam dan telur . Bayangkanlah ! Mau nya aku tak secomel doraemon , haha . Pfftt ~
Sesetengah org kata "senanglah makan ayam dan telur je tak payah susah-susah makan lain" . Ada org kata aku seorang yg pelik tapi itu kenyataan .

Lagi , aku mempunyai dua adik beradik . Sikit kan? Adik aku perempuan . Kiranya, dua-dua perempuan. Dialah tempat bergaduh , dialah tempat bermanja, dialah juga tempat aku berkongsi masalah. Tp ramai org tak percaya kami adik beradik sebab dia kurus dan aku agak chubby . Lepastu nama kami berdua berbeza . Sangat berbeza ! Kami pula beza cuma setahun . 1 lagi benda menarik , saiz kaki kami berdua adalah sama iaitu saiz 5 . Ada ke kakak yg tak sama bentuk badan dgn adik tp boleh berkongsi kasut? Tak ada kan ! Berkongsi baju mungkin ada , tp berkongsi kasut jarang dijumpai .

FB - Akma Yunus

3 pilihan hadiah :-
1) Sexy bag sponsored by Bags Aholic (Nurul Numan)
2) Tony Moly Lip Tint sponsored by Butter Berries
3) Key bracelet sponsored by Fluffy Bunny Haus

p/s sorry gunakan perkataan "aku" sebab rasa lebih selesa ^__^ 


No comments: