Malang Tidak Berbau

Tumblr_lz71jezmbt1ro04rlo1_500_large

Huh . Malang tidak berbau? Ya memang ! Kita tak boleh bau malang kan? Kalau kita tahu bila malang tu nak dtg , mesti kita dah bersiap sedia awal-awal. Inilah yg berlaku dekat aku. Aku jatuh tangga T-T

Bila? Hari Selasa hari tu. Yalah dah nasib badan. Masa tu dalam kul 8 pagi aku otw nak turun tangga. Aku duk rumah flat. Jadi nak dijadikan cerita masa tu aku tak tahu kenapa aku boleh jatuh. Haha. Aku sendiri pun tak tahu. Nak kata mengantuk? Mungkin. Nak kata lapar? Mungkin. Nak kata gelabah? Mungkin. Haaa semuanya mungkin. 

Hurmm. So sampai sekarang harini Ahad kaki masih tak elok lg. Masih berbalut. Kesian kot dkt aku. 3 hari berturut-turut tak pergi class. Mak aku tak kasi. Risau bertambah bengkak. 

First time wei aku kena mcm ni. Sangat terseksa. Hari 1st kena tu aku sampai tak leh berjalan. Huhu berapa baldi airmata keluar tak tahu la. Tak tadah pula :p

Next week final exam. Hari Rabu ngan Khamis je. Nasib 2 paper je. Doa-doakan aku dpt jwb final dgn penuh yakin. Aku harap juga aku dpt buat. 


No comments: