Mini Giveaway by CikHannah : Jom Jejalan


Salam , malam ni nak join 1 GA yang dijemput sendiri oleh tuan penganjur. Terima kasih menjemput ^_^ KLIK BANNER kalau korang nak join :)

Lokasi Percutian

  1. Sunway Lagoon - Boleh mandi-manda dgn family. Kalau dah ada anak, pasti lagi seronok.
  2. Port Dickson - Boleh berkelah di tepi pantai dapat merehatkan minda dan kurangkan tekanan kerja.
  3. Bukit Merah Laketown Resort - Taman tema air juga . Kiranya boleh bermandi-manda.
  4. Homestay Haji Dorani - Kalau tak minat nak bermandi-manda, boleh ke Homestay Haji Dorani. Sebuah homestay ala-ala perkampungan. Boleh lepaskan rindu dkt kampung halaman mungkin? :p Byk aktiviti yg boleh dilakukan di situ. Yang bestnya, kesemua aktiviti tersebut adalah aktiviti tradisional seperti memancing di sawah pagi, membuat kuih tradisional contohnya bahulu dan bermacam-macam lagi. Boleh google untuk maklumat lanjut.



Tentang blog Scarf Sweethoney

  1. Blog yang simple dan kemas
  2. Pilihan warna yang tepat iaitu pink + putih kerana menampakkan ciri-ciri kelembutan. Sesuai dengan produk yg dijual iaitu tudung.
  3. Entry yang senang dibaca kerana terdapat button Clik To Order . Senang untuk pelanggan terus klik jika berminat. Tidak menyusahkan pelanggan untuk mengingati kod-kod sekiranya ingin membeli byk jenis tudung.
  4. Blog yang padat dgn maklumat kerana terdapat tutorial di dalamnya. Mudah untuk pengunjung merujuk tutorial yang dipaparkan kerana ianya berbentuk gambar. Jika video, mungkin mengambil masa yang lama untuk loading bg pengunjung yang mempunyai line internet yang agak slow.
  5. Mungkin owner blog boleh tambah header di bahagian atas blog kerana nampak agak kosong.






4 comments:

♥♥PuanHarty♥♥ said...

shuke entry nih...nk tgk hadiah http://cikharty88.blogspot.com/2012/05/lebih-20-hadiah-berniali-rm200-utk.html dan boleh tag beberpa kawan smabil promote GA & boleh menang top refferal

Cik Akma said...

hihiih okey Cik Hannah ^^

ScarfSweetHoney Team said...

Wah , terima kasih atas pandangan anda =) Minta izin share di page kami ye =)

Cik Akma said...

Sama-sama.
Sila lah ambil utk share :]