26th Birthday Giveaway by ShidaR



  Assalamualaikum, Akma ucapkan selamat hari lahir kepada akak ShidaR. 5 Januari 2013 nanti genaplah umur akak Shida yang ke-26. Masih gigih akak berblogging. Alhamdulillah. Akma harap sambutan hari lahir kali ni adalah sambutan yang terhebat dalam hidup akak. "Sebab apa?" Sebab akak dah anjurkan satu GA untuk followers-followers akak di samping meraikan hari lahir akak. Ramai pastinya akan sentiasa mendoakan akak berjaya dalam kehidupan termasuk Akma. 
  Maaflah Akma tak boleh buat entry ringkas-ringkas nanti jadi malas nak menaip. Dengan tenaga yang ada pada pukul 3 pagi ni Akma redah juga menaip entry dalam bentuk karangan walaupun seciput je karangannya, hihi. Akma doakan akak sentiasa dipanjangkan umur untuk terus berbakti dalam dunia blogging. "Berbakti apa pulak ni?" Berbakti menaip bait-bait kata untuk tatapan semua followers akak. Boleh tambah tutorials, freebies, tips dan info untuk rujukan para blogger, hehe.
  Akhir kata, Akma akan sentiasa mendoakan akak dimurahkan rezeki serta sentiasa dilindungi olehNya. Aamin Aamin Ya Rabbal A'lamin. Selamat Hari Lahir !