PERHATIAN! Contest: Saya Si Blogger Awesome TAMAT

Dengan ini saya mengumumkan 
Contest : Saya Si Blogger Awesome by Yanie & Akma
 
   Terlebih dahulu, Akma dan Yanie memohon maaf kerana terpaksa mempercepatkan tarikh penamatan contest oleh kerana kami berdua sibuk pada tarikh 31 Disember 2012. Cepatkan 2 hari je pun. Okaylah tu kan? Jangan lupa nantikan segmen dari Akma sempena tahun baru nanti. Ada hadiah juga tau, hee.

   Alhamdulillah sambutan menggalakkan. Akma dan Yanie mengucapkan terima kasih sebab korang luangkan masa untuk join contest anjuran kami berdua. Tanpa sokongan korang, tak berjalanlah contest ni. Betul tak? Terima kasih. Terima kasih. Cek link entry korang -> Senarai Peserta

Pemenang akan diumumkan pada keesokan hari 30 Dis 2012.




1 comment:

Nur hanim said...

Yeahh! Tak sabar nak tahu pemenang :D