Hallu Malaysia , Indonesia N Singapura ..
wahwah , terlebeh suda !
today pegi bremmol agi cuz naa kaya kan bremmol tuu , ngahaha
okay da dudok ttbe tnmpk sekor pondan nih ,
mak aihh meletop kau mmg tembam tau you all !
rse nye pondan kot ..
rase aku jee lah , x tau laa cne kawan2 aku rase >_<
pondan tu punye lah kave jalan kave rambot kave lah sgalanye yg dea de ..
start lah wanita hari ini :D
then , nga pileh2 naa mkn ape tuu ,
ttbe de sorg pakcek nih tnye aku ''skola masok pukol brp''
*aku berbaju skola mse tuu*
pdhal sebelah pakcek tu esya weh ,
knp aku yg jd mangsa dea utk menanye ? ahaha
then aku jwb lah ''da balek da''
tp dea cm taa puas aty lg cuz aku jwb da balek, dea tnye skola petang masok pukol bape sume
aku pon jawab jee lahh
ape KECIK sgt ker aku ni mcm budak Form 1 ?
haha jwpnnye , mmg TAK lah kan ? eheee ..

adehh ttbe mengantuk doh , byk lg mende aku naa cter sbenanye
tp tape lah lau aku egt , aku story lgi ,
k tata friends ;)


No comments: