Salam Aidilfitri

          Assalamualaikum dan selamat pagi raya. Jam menunjukkan 1237 pm. Eh bukan pagi dah? Bedal aje lah. Hihi



          Alhamdulillah Syawal telah pun menjelma. Akma puasa penuh tahun ni. Yeayh ! Raya tahun ni cumalah biasa-biasa saja sebab tak balik kampung pun. Jarang sekali Akma balik kampung masa raya. Kebiasaannya akan pulang ke kampung pada cuti hujung tahun. So raya jelah depan lappy macam ni dekat rumah. Sedih tak? Tak sangat. Hehe. 

          Di kesempatan ini Akma nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk rakan-rakan bloggers. Akma menyusun sepuluh jari sekiranya ada terkasar bahasa, tersilap bicara, tertanya yang tak tentu hala dan terusik yang sengaja. Akma mohon maaf atas kesalahan yang Akma pernah buat sama ada sengaja atau tidak sengaja. 


Selamat Hari Raya ! Jangan makan sampai tak boleh bangun pulak. 


5 comments:

miss chillax said...

happy raya :)

AkmaDanira said...

miss chillax
selamat hari raya jgk :)

Zamani said...

selamat hari raya akma. :)

AkmaDanira said...

Zamani
Selamat hari raya jgk Zamani :)

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.