Kembali..


Kembali..?
Apa yang kembali? Aku. 

Aku kembali menaip dalam blog yang dah berdebu aku tinggalkan. Post terakhir pada 1 Disember 2013. Harini dah 5 Mac 2014. Hahaha. Aku tak tahu kenapa aku tinggalkan blog tak berentry begitu lama. Keinginan nak menaip itu ada tapi aku tak tahu nak story pasal apa sebab aku memang tak ada life yang menarik seperti korang semua. 

Entah kenapa pada pukul 5 petang pada 5 Mac 2014 ni aku tersign-in blog dan terus tekan new post. Rindu nak menaip rasanya. Ahh tak ada apa-apa pun sebenarnya aku nak cerita. Cuma ingin menambah entry baru yang menunjukkan blog ini masih berpunya. Masih bertuan. Masih wujud tuannya.

Sedar tak sedar cuti semester aku bakal berakhir. Hanya berbaki 4 hari. 4 hari untuk aku betulkan kembali masa tidur aku yang dah terbalik. Orang tidur, aku bangun. Orang bangun, aku tidur. 

Entah apa nak jadi dengan aku ni. Cuti semester aku habiskan dengan online hampir 24 jam. Mungkin? Kalau tak tidur adalah 24 jam. Kalau tidur, separuh jela. Huhuhu.

Esok nak ke kolej mendaftar subjek baru untuk semester seterusnya. Jujur aku tak sabar. Tak sabar nak habiskan satu peringkat pengajian aku. Aku hanya berbaki lagi 5 subjek. Kalau boleh nak ambil terus semua 5 subjek dan habis diploma esok. Nak cite pasal kalau ni, unta pon bole terbang kan =.=

Ok. Aku berhenti di sini. Kalau ada orang baca entry ni, bolehlah tinggalkan sepatah dua kata komen. Aku nak memotivasikan diri aku supaya jangan tinggalkan blog lagi kerana masih ada orang yang menantikan entry baru. Tapi kalau tak ada komen yang ditinggalkan, tak apalah nak buat macam mana aku bukan Lyssa Faizureen, Irine Nadia atau Cik Epal, aku adalah Akma Mohd Yunus. 

Hehe.



4 comments:

msredcheesecake said...

boleh je study sambil blogging...pandai2 bagi masa...hhee... good luck with ur new sem

Cik Akma said...

@msredcheesecake alhamdulillah. Thanks a lot ! :)

Anonymous said...

all the best :3

Cik Akma said...

@NatPakuSkru thank you !