Pemenang Header | Part 4

Sekarang dah pukul 2 pagi. Baru dapat siapkan 10 header untuk Part 4. Hehe maaf kalau ada yang menunggu dengan lama. Akma ke kolej siang tadi. So dapat mula buat dalam jam 4.30 petang macam tu sampailah sekarang ni. Akma minta maaf jika header Akma tidak menepati citarasa awak ok? Akma dah cuba yang terbaik. Kalau nak ambil, tekan header tu dulu kemudian baru save.


Tolong jangan ambil header kepunyaan blogger lain. Terima Kasih.


 Wan Afiq Haikal

aquagugurl



Siti Nur Hidayah


Azmina Nordin


Aireyn Ashra


Andi Sakinah


Farah Fauzi


Nazatul Izzatie

RenaPuteh

Yqa_Zeri



Kalau besar sangat resize bagi kecil ya :) Terima kasih sudi join. Bagi yang belum join, masih belum terlambat. Boleh KLIK SINI.



7 comments:

aquagugurl said...

tima kaseh akma..okey,akak suka header yg akma buat ni..tq again.. :D

Mimie Omeyy ;D said...

akak selalu ambik doodle kt mane? cu share ngan mimie ;D tell me at cbox ;)

farah.fauzi said...

akma!! thanks a lot..cian pulak akma kne buat smpy pukul 2 pagi.. header tuu comel sgt..farah suke.. once again, thank you sooo much.. :)

renaPuteh said...

wahhh..tiut nya header tu,,,tq ya akma..suka sangat2! :P

Andi Sakinah (Si Peminat Purple) said...

Kak Akma, boleh ganti tak header u.. sorry menyusahkan..

Tajuk : A girl with many secret
Description : http://andisakinah.blogspot.com
Colour : Purple
Doodle : perempuan comel yang d Header saya sekarang ni...

Sorry sebab menyusahkan akak!

Aireyn Ashra ツ said...

comel header tu , thanks you , hikhik(;
thanks a lot akma boleh tgk kt blog sye , sye dh letak http://aireynhistorylife.blogspot.com/

::azmina nordin:: said...

tq ya sis